16/1-10

tjao :) träning imorse, gick väl ganska bra, men vi var tre stycken och dom som har sett calla på tävling eller har tränat med oss vet hur han blir då. han kan typ inte möta någon och när han gör det kan han få panik och bara slänga sig åt siden, rätt störande :( och man vet aldrig nrä han får för sig att göra det! lite knäppt och ibland är det bara påhitt tror jag eller jag vet inte... men hoppade den övningen jag la in i inlägget igår, hittas här :) han drog lite ibland men är nöjd ändå! sista rundan gick jätte bra! :D

i nästa inlägg kommer det kanske en text om cardinal, det jag vet och om hur det var hos ägarna innan mig..


en av de första tävlingarna, men sittsen är ganska hyffsad! och väldigt omusklad häst :(

nu ska jag till julia snart, gillas! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0