veckan

tja (:
har varit fullt upp hela veckan, i måndags åkte jag ifrån skolan vid halv 11 till ållebergsgymnasiet i falköpning för att kolla på skolan och företagsprogrammet. verkade vara en jätte trevlig skola och trevliga lärare! så det får bli mitt förstahandsval, samhäll ekonomi i skara som andra och bollerup NV häst som tredje, tror dock att jag kommer in i falköping (:
i tisdags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde xD i onsdags så var vi lediga och då satt jag med mina sena inlämningar, skickade in båda två, ganska stolt :D sen på kvällen åkte jag till maria, rätt najs :D
torsdagmorgon vaknede jag hos maria och vi tog hål i öronen, på oss själva , sjukt mke status ;) åkte till falköping och sov där sen i fredags var det planering inför jobbet i sommar :)
när jag kom hen kom lotta, min moster, och hjälpte mig att rida igenom cardinal lite, satt upp en stund i slutet och hon hjälpte mig med hur jag skulle rida, och jäklar säger jag bara!

bild från i somras på lotta och cardinal

idag var det markarbete för mamma som gick rätt så bra och nu ska jag snart gå bort till linnea. imorgon kommer anders och har två pass. ska bli sjukt roligt!

är med i denna tävlingen! :) länk finns på bilden.



nu bär det av till linnea, och vi, eller iaf jag, bluder som fan på bilden ;)))



puss ;*


Kommentarer
Postat av: Julia :)

Lite förändring på utseendet kanske? :p xd

2010-05-16 @ 21:18:56
URL: http://annajuliablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0