träningen för anders

tänkte skriva lite kort om hur det gick på träningen igår.

första passet: i början gick det helt okej, han överhoppade sig dock ganska mycket och var allmänt pigg och lite för 'på'. men det är cardinal så inte så mycket att stressa upp sig för... som skulle vi komma på en trekombination, det gick bra de första gångerna meh sen häjde dom upp så det låg på typ 130 oxh 145 brett på c-hindret, vilket gick bra, men sen höjde dom lite till så det låg på 140, Cardinal registrerade nog inte riktigt att det var höjt så vi rev, men kom igen men då tutchade han lite och rev, det som hände sen vill jag inte ens skriva, jag vet själv och de som var där vet, och det är för många, jag hatar att folk ska få se mig falla. att det självförtroendet som var i topp kan sjunka till mindre än inget på 1 sekund är helt sjukt, gick bra i slutet.

*even the best fall down sometimes*





andra passet: jag hade samlat mig rätt så mycket och betämt mig för att det skulle gå bra, så var sjukt taggad! gick bra på framridningen och han bjöd framåt och tog stöd på bettet vilket han inte brukar göra så mycket. vi började hoppa och det gick kanon! hoppade bana som slutade mellan 110 och 115


mobba inte min fina paint teckning!

mellan ettan och tåan var det tregaloppsprång
mellan trean och fyran var det tre eller fyra , jag red på fyra
mellan 5a och b var det ett ganska kort.

kan ju inte påstå att vardinal var lugt iaf ;)



jag tycker att jag har varit ganska duktig på att uppdatera nu!! :D




9a♥!

bjuuuuder på bilder från nått i vintras :), maria har tagit bilderna! :) ♥

Kommentarer
Postat av: David! :D

JAG KOMMENTERAR! :D

2010-05-17 @ 23:19:04
URL: http://davidararg.blogg.se/
Postat av: Cec

sv; okej (: <3

2010-05-19 @ 17:39:59
URL: http://justcec.blogg.se/
Postat av: jemina ♥

fin häst! :)

2010-07-22 @ 19:57:11
URL: http://jeminapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0