16 april 00.03

uschusch, är otroligt trött nu, har precis kommit hem från Linnea nu. tack för najs kväll!

när jag cyklade hem förut tänkte jag på dedär med folk som sätter en placering högst på listan, även om hästen har gått en helt fantastisk runda så blir dom sura och arga på hästen när dom inte får en placering?
tycker att det är lite sjukt att man inte nöjer sig med en kanon runda, och tar placering som en bonus.
jag kan förstå att man blir besviken, men tycker inte att det ska gå ut över hästen!

jag är kanske knäpp, men jag åkte hem från trollhättan för någon vecka sen och var sjukt nöjd med Cardinal och även rätt nöjd med mig själv och då hade vi ett stopp i första klassen och i andra ramlade jag av. men so what? han skötte sig kanon på framridning/framhoppning och jag red som jag skulle på det mesta.

resultatlistorna är inte det viktiga, man ska ha kul med hästen och vara nöjd med den insattsen man gör!



även ett stoooort grattis till min älsklingssyster som fyllde ett år den 30april! ♥♥


nu ska jag sova och tagga inför Andersträningen! Godnatt :D

Kommentarer
Postat av: sandra

sv; ja jag skrev ju länken? :)

2010-05-16 @ 11:39:13
URL: http://glitterkitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0