juste..

..jag blev så otroligt förbannad på bussen imorse! det satt två killar längst fram och bakom dom satt det en tjej, dom mobbade henne som fan. sa att hon skulle skicka hem till sitt hemland och att hon såg ut som ett rövhål, (hon är inte från sverige och lite färgad). sen var dom tysta ett tag. innan dom skulle gå av så hör jag bara den ena killen till den andra - ey, du håller och jag slår! tjejen vågade knappt gå ut bussen.
BARNEN GÅR I TREAN ELLER FYRAN! håller man på så då? ;o!

jag skämms över att jag inte gick och sa till, det kan jag villigt erkänna!

MEN att det sitter en vuxen människa och lyssnar på skiten utan att säga någonting! det tycker jag är hemskt! ska det vara så? dessuton så har han ju lite ansvar för det som händer i bussen.
är det samma sak i morron ska jag sjöen säga till dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0