hemma

hey, hemma från linnea och stallet nu :) först gick jag ju hem till linnea och skulle rida stjärna lite. första gången jag rider henne och skulle rida barbacka, gick typ inte bra alls! i traven körde hon upp huvudet och 'trippade' fram = inte lätt att sitta alls! tur att jag hade halsring på! :D sen gicka jag och linnea till 'mitt' stall och jag red cardinal ute på gärdet och linnea tog lite kort :) kommer väl antagligen upp lite bilder på det senare ikväll :) gick iallafall ganska bra och cardinal va rätt pigg (som alltid ;D)

ahahash jag skrattar åt bilden varje gång jag ser den! (a) <3

nu ska jag ner och sätta mig framför brasan och läsa 'en komikers uppväxt' :(
hare bra så länge! ((:

puss/aee'

Kommentarer
Postat av: linnea (:

någon sträcker ut sej ordentligt ;o

kram

2010-01-16 @ 10:26:54
URL: http://lillalillanliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0