;dd

tjao :)
sitter i köket med vantar nu, så otroligt kallt :O -12 ute, inte så vanligt att det blir så kallt här i södra sverige. haha nu känns det som om jag ska börja snacka om miljöförstörning och skit ;) men riiktigt så tråkig ska jag inte bli (a)

var ju som sagt i skara och träffade lena och tobbe förut, satte oss på ett café och satt där i ca 2 timmar, mycket mysigt! fikat var väl inte det godaste, men sjukt härligt att kunna snacka sommar minnen och så :)

sen bar det av ut till stallet och därmed Cardinal. han blev verkligen jätte glad när jag kom ut i hagen och skulle hämta han :')
åh vad han frös när han kom in, stog och skakade ;s borstade fort och på med grejjorna + 2 ländtäcken och ut i snön :D ♥ (hahah i början klagade jag på att det va kallt och nu "hjärtrar" jag snön)
han tyckte att det var ganska jobbigt att gå i snön, red i deras sommarhage där ingen hade ridit sen snön la sig så det var väl ca 35-40cm djup snö och i mitten (av snön, inte hagen) var det lite skare = jobbigt att gå. första gången idag som jag kunde driva min lilla polle som en vanlig häst ;) upptäckte även att han har börjat stelna till lite i högersidan, så blir ridhuset i övermorgon, vilken dag det nu är? ;o



sen ville alexander att jag skulle lägga upp en bild på han, så får väl göra det då ;)



puss/aee' ♥


Kommentarer
Postat av: Alexander

haha vad var det för bild då :P

2010-01-02 @ 20:26:07
Postat av: Ronda.blogg.se- Just nu kan du vinna en helårsprenumeration på Equipage!

Sv: Häftigt :P Hoppas att det går bra för dig!! ;)

2010-01-02 @ 20:32:29
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0