:D

halloj!
lovade ju att jag skulle skriva vad jag fick hos mamma (:

*sjal
*hårspännen
*gummiband till cardinal
*sockar
*typ kniv? xd
*300kr av mormor



till nyårslöftena (tror inte jag kommer klara att hålla alla men..)'
*sluta äta godis, eller ah äta nyttigare helt enkelt och tänka på vad jag stoppar i mig.
*satsa mer på skolan
*se till så att jag kommer in på en så bra utbildning som möjligt...
*satsa all fritid på Cardinal, bygga upp ett bättre förtroende osv.
*uppdatera bloggen lite seriöst, inte för att få 3469828st läsare utan för att jag själv ska kunna gå tillbaka och se vad som hänt!
* debutera 120, eller ah det är väl mer ett mål? ;o

imorgon kommer det antagligen bilder på mig och cardinal i snön! :D



slänger upp en väldigt somrig bild på cardinal och hans hagkompis charlotte :')

puss/aee'


Kommentarer
Postat av: Mickan

Underbar bild!:)

2010-01-05 @ 00:41:00
URL: http://myminya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0