9/1-10

hay!

åhå va jag hatar när saker inte blir som jag vill, nje dedär va onödigt! nu förstätter jag och ska vara glad,lovar!



jag måååste tatag i svenskan, och jag vill inte läsa en trääääkig bok av jonas gardell! men jag har väl inget val!jag ska göra om det jag har gjort, om det så ska ta heeeela natten, så ska jag göra om det och göra det så j**vla bra! och JA! amanda sattsar på ett mvg i svenska och om hon inte får det så kommer hon bli otroligt jätte besviken och arg på sig själv för hon VILL verkligen gå ur nian med så otroligt bra betyg så hon har något att vara jätte stolt över senare i framtiden när hon ligger i ett dike och ser allmänt glad ut över att hon klarade alla tre år på gymnasiet!

det är riktigt kul att skriva om sig själv i tredjeperson, ska jag börja göra det här i bloggen, då hade jag ju stuckit ut lite och det hade ju varit lite kul ;) men jag tror inte att det skulle uppskattas av andra än mig själv så jag dissar nog det förslaget! och jag sitter och resonerar med mig själv, det kan inte vara ett bra tecken? ellr vad tror ni, ni som ändå inte läser bloggen? eller gör ni det, isåfall kommentera! och visa att ni leeever :D

tränade i morse för mamma, kände inte alls för att hoppa men började hoppa ett litet hinder på medellinjen i en åtta och det va kul så hoppade en kombination med två galoppsprång som nog bara låg på 80cm sen höjde vi efterhand och sen låg den uppe på 115cm. och det är ganska stort i vårat lilla ridhus. är jätte nöjd med min lilla häst! :D som förövrigt inte får lov att göra vissa saker längre för nu är han 7år och då är han stor enligt mig så att springa omkring i boxen när jag ska sadla är inte okej! och det har han lite svårt att acceptera ;) men jag älskar han ändå ♥



en vä'ldigt liten amanda på en vääldigt stooor ymer :) en häst jag red i somras :)
åkte in till arken med och bytte escadronbootsen som var förstora, hoppas dom passar nu :) köpte även ett nosludd till den söta lilla hästen :D

och nu måste jag göra svenskan, ska läsa och svara på frågor som är lite halv flummiga. men men det är bara att bita i de sura äpplet och börja, wish me luck! :D

puss/aee'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0