8/1-10

hey!
har inte hunnit skriva på hela dagen, fast ioförsig varför ska jag be om ursäkt om att jag inte skrivit?
det är ju min blogg ;) 
och nu har jag suttit i typ 1timme och försökt komma på något att skriva, har ingenaning om vad jag ska skriva om, något förslag?

red förut iallafall, i ridhuset. gick jätte bra! jobbade lite på volten i skritten och traven jobbade jag lite med utåt ställning och i galoppen med öppna. gick faktiskt bättre än jag förväntade mig :P eftersom jag injte har ridit inne på typ 2veckor ;]


är medveten om att jag ser tjock ut på bilden :D haha ;)

det var meningen att vi skulle åka till skövde och bada, men alla är lame occh sket i det. så nu har jag suttit och häckat vid datorn heela dagen, måste läsa den där j*vla gardell boken och svara på frågorna och förbereda min engelska... tar tag i det sen när jag har skrivit klart detta...

puss/aee'

Kommentarer
Postat av: ;)

ffuckyou ;oo jag hade ingen skjuts ;>

2010-01-08 @ 23:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0