7/1-10

hey :)
har somsagt varit i göteborg idag med linnea (: kollade på Avatar i 3D, den va typ aasbra :) rekomenderas! jätte svår att förklara såhär, försöker nog imorron när jag inte är typ jätte trött. jag köpte faktiskt inget, inte ens något liitet och onödigt ;o det är inte likt mig!

tänkte lägga upp en bild på en övning och gjorde för ett tag sen, avstånden är för stor häst! eller för cardinal, har man häst på 170cm kanske man behöver länga något och om man har stort ridhus/bana och kan ha längre galopp. vårat ridhus är 16*35, väldigt litet alltså :)



väldigt fint i paint ;)
9,5m=2galoppsprång
när jag hoppade detta slutade det mellan 105 och 110 :)

imorron ska jag trimma Cardinal lite i ridhuset, väl behövligt! efter det blid det kanske skövde äventyrsbad med lundberg :D

nu ska jag soova, godnatt :)

puss/aee'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0