6/1-10

hey!
har inte skrivit något idag eftersom jag har varit på ikea. gick upp vid 07.40 gjorde mig iordning
- sminkade mig, plattade håret och satte på mig kläder -
k'kade frukort runt 8 sen åkte vi vid 9 och va framme halv 11 tror jag? :)

köpte:
* stooor kudde till sängen typ som ett "ryggstöd" att ha på dagarna när man vill sitta i soffan - jätte grönt ;)
* lampa till fönstret - liknande grön
* sängöverkast - svart
* madrass som ska få ben sen alltså en säng ;) - 105cm
* doftljus (a)
* ljushållare - svarta

tror inte att det var något mer! :)



nu kom jag precis till mamma, vilket betyder nya rutiner, tider, regler... kan vara ganska jobbigt, det känns iblans som om man bor i en väska man har nästan alltid sina kläder i en väska för man orkar inte packa upp det eftersom man måsta pack ner det igen efter en vecka...

hur tycker ni att det är med skilda föräldrar? bra? dåligt? jobbigt? och vad ifåfall? :)
om ni inte har det, hur torr ni att det är`? och hur är det med föräldrar som bor tillsammans? bra,dåligt?

nu ska jag till stallet :) ha det bra! :D

puss/aee'




Kommentarer
Postat av: Linnea

nu ska jag ta mig tid att kommentera lite. (: jag skulle tycka det var skitjobbigt om jag skulle byta med dig helt plötsligt, som inte är van vid ditt liv och dina 'rutiner' på olika ställen. fördelen med att ha föräldrarna på samma ställe är väl uppenbara, allt blir enklare och så.. men nackdelen är att man måste lyssna på allt tjafs och gnat.

2010-01-07 @ 21:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0