5/1-10

tja :D
och förlååt för att jag inte bloggade något mer igår ;$ men när vi hade vart i stan åkte vi hem och åt, sen ut till stallet och mockade, blev ingen ridning eller ngt annat bara lite klapp och massa pussar oh godis i hagen eftersom klockan va typ halv9? sen åkte vi hem ock vid halv11 smsade julia och frågade om jag skulle med och åka pulka ;) gick ut med dom typ 11 pkte lite pulka och gick hem sen vid 12 :) aly drog hem och jag julia lööken oh carl umgicks ett tag till :D tack för kvällen kände att det blev liiiite lite sömn inatt, så får ta igen det inatt genom att lägga mig snart (a)

var i stallet imorse, red ut på sötnosen :D 2ländtäcken och ett tjockt -förstort- thermotäcke som jag inte knäppte ifram utan la över benen och knäppte med bogspännena bakom sadeln, så idag frös jag inte ;D Cardinal va så otroligt taggad, hade tänkt att bara skritta ut på en mysig kort tur eftersom det va så kallt men det hade inte calle tänkt så blev en "normal" hur i 20minus :D men det va mysigt!

när jag kom hem åt vi och sen badade jag fotbad eller badar man fotbad? ;o xd och kollade på 4 avsnitt NCIS med lillasyster ♥ hon typ somnade :') men sen blev hon arg och karn hämtade henne ;)



hon är rätt söt :D

jag har föresten börjat övningsköra, så håll er inne! (A)
imorron åker vi till IKEA och sen på eftermiddagen/kvällen åker vi till mamma :)
                                                                                                                                                  puss/aee'


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävling på bloggen. Vinn en ridhjälm!

Hej! Superfin blogg du har!

Kika gärna in på min blogg som är den tredje största hästbloggen i Sverige.

Och missa inte tävlingen där du kan vinna en ridhjälm!

2010-01-05 @ 21:01:48
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävling på bloggen. Vinn en ridhjälm!

SV: va kul att du är med och tävlar! Lycka till

2010-01-05 @ 23:33:06
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0