4/1-10

heyy :D
tänkte lite på dehär med folk som läggar sig i hur man rider, vad man har för stil och så, det är så otroligt störande!
för några år men när jag hade silver ♥ så var det flera stycken som klagade över att mina skänklar flaxade, tror jag det var dom sa? MEN han var inte så pigg ;) och behövde mycket skänkel, och visst jag kan hålla med om att skänklarna rörde på sig, men det var inte utan anledning! :)

haha men tji fick dom! nu är mina skänklar nästintill helt stilla i det vanliga dressyrarbetet! :D

but remember; alla gör så gott dom kan, det än INGEN som försöker göra sig sämre än vad den egentligen är!

för er som inte vet vem silver var så var det min första ponny som jag kunde rida ordentligt på eller ah som jag började tävla lokalt med och det är han som har fått mig till den ryttaren jag är idag.
- en tjock newforest ponny på 139cm i mkh, men väärldens underbaraste och snällaste! gjorde allt för sin ryttare, jag tror att han stannade 7 kanske 8 gånger under de 3 åren jag hade han, sammanlagt! jag sålde han hösten 2008 till Linn Engelmark eftersom jag kände att jag inte hade tid med 2 hästar + skola. och jag har gråtit mååånga tårar över att han inte var min längre och för att jag saknar han så otroligt mycket. men jag vet att han hade det bäst sitt sista år på jorden hos linn! den 5september 09 fick han kolik och tarmen sprack, det fanns tyvärr inget veterinären kunde göra så han fick somna in hemma hos linn 18 år gammal.
jag tänker på han varje dag, dom säger att tiden läker alla sår  -den läker inte, bara minskar smärtan!

Silver Moon
e. goldonjär
u. smedhults judy

* 18maj 1991
+ 5september 2009

hittade inte någon bild på bara mig och silver, har nog kvar dom på gamla datorm men det är vi längst till höger how ever! ♥

blev mer att inlägg om silver än om folk som kommenterar andras ridning, och iomed att jag skrev lite om det här betyder det inte att jag inte kommenterar!

puss/aee'

Kommentarer
Postat av: Carolin Rosman

Svar: Det är bara att skicka ett mail till mej med en beskrivning av dej och in blogg å bifoga din header :)

2010-01-04 @ 13:39:21
URL: http://fotografrosman.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0