20/1-10

hey! har inte haft något att skriva om och inte haft tid, så varför då skriva? ;) jätte mycket plugg nu det senaste, borde sitta med no;n nu egentligen, men satt uppe till halv ett inatt med so;n och kunde inte somna fören halv två så är jätte trött nu :( dagen i skolan har varit ganska okej.
 
stallet förut, cardinal var underbar! gick helt kanon i traven, satt ner nästan hela tiden och hittadde takten och rytmen i traven! skänkelvikningarna och öppnorna satt som en smäck! åh, vad jag älskar den hästen alltså! när han väl har fattat så har han fattat som bara den och villvillvill jobba och göra rätt! blev faktiskt lite förvånad över att det gick så otroligt bra, eftersom han inte har gått på två dagar.. men åååh, jag är gladgladglad!! :D


ska nog försöka skriva lite om min och cardinals tid tillsammans. kan inte fatta att det snart är två hela år :o 21 mars!

kommer även bilder hur stallet och gården ser ut lite senare! :)

bilden är från när linnea fotade när jag red!



puss/aee'

Kommentarer
Postat av: Wille

Låter som om dagen blev rätt lyckad :) och snart är det fredag! :D

2010-01-20 @ 22:13:44
URL: http://willekirrarepa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0