11/1-10 för 3dje gången!

gaah! jag har skrivit inlägg två gånger idag, men tror ni att datorn och blogg.se har lyssnat på mig när jag har velat publicera dom? nej! för det har dom inte ;@

men men ;) red inte idag iallafall, även den bästa kan behöva paus (y) nä men jag var tvungen att skriva lite mer på min svenska, tänkte ta med den på bussen imorgonbitti med, går nog upp vil halv sju och sen går bussen kvartöversju ;( framme i skolan tioöveråtta det är hemskt! så kan ju lika gärna utnyttja tiden!


jag älskar verkligen den här bilden! :D

nu ska jag sova, godnatt! (:♥

puss/aee'


Kommentarer
Postat av: jessie

Bilden va jätte fin :D

2010-01-12 @ 19:15:08
URL: http://invote.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0