1/1-10

hey bloggen :)
jul och nyår har varit jätta bra, hade inte önskat min så mycket men fick faktiskt jätte mycket som var välbehövligt. blandannat:
*Ett par stallskor m. stålhätta, har haft mina andra i typ 5år och dom är inte jätte hela, eller inte alls hela ;)
*ett skrittäcke till cardinal, som han säkert kommer bli glad över! 
*eskadronboots (dock förstora, ska byta dom)  
*halsband, jätte sött i silver med ett hjärta :)
*strumpor (som alltid ;))
*fööörstorad bild på mig linnea och paramore :')



btw så fyller ju jag åååår idag :D
i'm sixteeeeeen ;gg
*dator :D:D:D:D
*övningskörningsskylt - alla håller sig inne (aa)
*typ presentkort på 'fotoresa' med pappa en helg vaaaart jag vill :''') <3

nu ska vi till mamma få födelsedagspresenter där med, skriver mer sen om vad jag fick


puss/aee'


Kommentarer
Postat av: Ronda.blogg.se- Just nu kan du vinna en helårsprenumeration på Equipage!

Grattis! :D

2010-01-01 @ 23:37:51
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0