10/1-10

tjeena! :D
imorses hade vi morgonen, när vi kom upp till stallet så stog min lilla häst i stallgången och såg glad ut. hans boxdorr hade typ stängt sig så han kunde inte gå in igen så han hade inte druckit på hela natten ;o men han hade fått i sig lite kraftfoder och typ 4kg hö ;) jag tror dock inte att det gör så mycket med höet iallafall!
han börjar tappa lite hull så han får typ massa mat nu, men han blir inte tjock!

på morgonen får han ca 5kg intaget typ 5 där med och på kvällen mellan 5 och 6½ så typ 16kg/dag + 5dl betfor.

nu ska jag till stallet och hämta min hjälm och väst, sen går jag till linnea och rider ut med henne på stjärna, som är amelies häst men linnea och dom lånar henne som sällskap till Åskar eftersom kenzoo åkte igår ;/ (: men jag ska rida barbacka ahahahhaa! det kommer väl gå sådär eftersom det va ett bra tag sen jag red utan sadel i mer än skritt ;) ska be linnea ta lite bilder som kommer upp här sen :)



jag älskar bilden! självklart © :D
 
och jag har blivit kär i Owl City! <3



puss/aee'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0