ojdå ;o

ja, tänkte uppdatera lite här nu bara för att jag är så otrooooligt trött och uttråkad :D

red ut med linnea och och jäääklar vad den hästen kan samla och länga sig om han bara vill! galopperade upp för en backe och då vågade jag tillomed trycka på lite vilket borde läsas 'hålla om miiiinilite' ;)
sen efter backen hade både jag och linnea fullt upp med att få kontakt med hästarna igen. men när vi hade fått kontroll på lägen igen så förtsatte vi att galoppera och då satte jag lite press på cardinal, både med skänkel och säte, och det är helt otroligt vad han kunde höja sig i formen då och jobba med bakbenen/bakdelen , men sen tyckte han att det räckte med det duktiga och sparkade och knäppade sig (a sparken va uppe i linneas axel höjd, typ 2m :O dock så har han koll på benen, så träffade inte ;)

åhh, jag älskar såna här dagar när han är så överarbetsvillig och bara vill göra allt man ber han om! det är för sånt här jag kämpar varenda jäkla dag :')



åh, sötnosen ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0