bad update

känner mig hemsk :O

men i går red jag barbacka!

efter att ha gått och peppat mig själv i ca 1 vecka så kände jag att var hade samlat tillräckligt mycket mod för att våga mig upp barbacka på knäpphästen ;)

först gick de åt helvete när jag skulle hoppa upp för han sprang iväg ;O och jag typ låg på ryggen XD så skulle försöka hoppa av lite snyggt men gick åt helvete :D men sen nästa gång efter mycket tvekande så kom jag upp iaf och började rida lita oseriost i skritt och sen vågade jag mig på typ 4steg i kortkort trav sen lite mer ocg sen hela varv i normal trav och han gick braa! utan martingal, de ni ! och sen tillomed 2 varv på volten åt varje håll i galopp
:O

duktig häst och duktig amanda som är så modig att hon vågar ;)

 

också är jag med och tääävlar hos (länk på bilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0