nu va det riiiktigt länge sen ;o

tjaoo :) nu var det riktigt länge sen jag bloggade ;o typ 2 veckor sen? jag har lixom inte haft lust/ork att skriva, iaf var det tävling hemma i Myråsen i helgen :) jag hoppade först 1m och sen KMklass (90cm) i 1m gick de suuprus :) och sen i KMet var jag felfri i grunden, det var bara jag och en till som var det, iof så var vi bara 3st i häst kmet men endå ;) jag startade sist i omhoppningen, och torgny typ kraschade in i en oxer så jag red jääätte säkra vägar och var felfi, så jag blev årets KLUBBMÄSTARE :D cardinal skötte sig jätte bra :)




sista hindret i omhoppningen (: därför jag ser så glad ut ;)


ärevarvet :D


jag red även Ymer i 60 och 70 ;p 3dje gången jag sitter på han, gick väl bra det med, i 60 var jag fefri och i 70 kom vi jäättejätte nära ett så ett nerslag, men är jätte nöjt, han är ju inte liten direkt, och jag är ju inte så jätte stor ;)


ser inte skeet bra ut men.. :p


som sagt, jag är inte jätte stor (a



btw, så är jjag heelt kär i han snubben som sjunger ;o (L)
http://www.youtube.com/watch?v=4KOK_jRG_jw&feature=related

nu ska jag sova
godnatt ;*

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-09-16 @ 18:41:19
URL: http://liiinnengelmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0