helt underbart<3!

hello (: nu är'e så här att jag ber om ursäkt för den otroligt kassa uppdateringen :)

i onsdags red jag i typ 20 min? gick väl sådär, men vågade inte rida mer eftersom plasten på hovarna höll på att lossa...

torsdag, ingen ridning, utvecklingssamtal kl 17, jag har varit duktig hittills ;)

igår på morgonen skrev jag provet och körde upp till eu-moppe kortet, gick bra :D
sen när jag red så gick det jätte bra lyckades lossa hela vänster sidan men höger är det lite kvar så får ta det idag :)
efter det kom anna oh wille hit till lbn, vi gjorde wille till PJ, bild kommer nog :P haha

sen gick vi ut och ner till julia där det var massa folk, stannade där till 12, tack för en kul kväll<3!


JAG SAKNAR DIG!

nu ska jag gå och fortsätta med so;n puss, aee'

Kommentarer
Postat av: anna <3

tack för en jäävligt rolig kväll :D

älskar dig!! <33

oh wille blev vääärstaa fräään vafaan :D

2009-09-26 @ 17:18:42
Postat av: anna<3

tack för en jääligt rolig kväll* :DD <3

älskar dig :* <33

oh wille blev väärstaa frääen vaafaeen ;gg xdd

2009-09-26 @ 17:20:09
Postat av: Linnea Gröning

Ååh ska du också på Paramore? :D

2009-09-26 @ 22:14:10
URL: http://thistimes.blogg.se/
Postat av: Linnea Gröning

Det kan verkligen bli den bästa dagen i mitt liv!

2009-09-28 @ 21:27:24
URL: http://thistimes.blogg.se/
Postat av: Linnea Gröning

DE BLIR BÄÄÄST! OCH JAG SKA GIFTA MIG MED HAYLEY!

2009-09-28 @ 21:41:03
URL: http://thistimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0