gårdagenstävling,kväll med ida och dagens skola,träning och kväll :)

Hellu, sorry för att jag inte uppdaterade igår, men det blev sent innan jag kom hem och jag orkade verkligen inte sätta mig och skriv då..  iallafall så tävlade jaga igår, gick jätte bra! i första klassen, 1m, fick jag ett nerslag på 6an, men det var en ryttarmiss, så skit i det :D kombinationen gick verkligen jättebra!

andra klassen , 110cm, jag var verkligen jätte taggad och red som bara sjutton, haha nä men koncentrerade mig och så ;p så det gick jätte bra (: men innan kombinationen så gick det lite i över tempo och jag såg att han låg lite nära, men ville inte ta i han eftersom det har varit problem med kombintioner, så fick ett nerslag på ahindret med bak, men det var inget större fel, så jag är nöjd även i den klassen ;) räckte iaf till en andra plats, eller ah det va bara en felfri i unghästklassen och de gick snabbast för mig bland dom med 4fel så ;p

film från 110cm; http://www.youtube.com/watch?v=3-EANI1t37k

sen på kvällen va jag med ida, mycket trevligt<3!



idag var det först skola och sen ut till stallet, tränade tillsammans med linnea, gick väl sådär, men jag var trött och hade inte riktigt ork... när jag kom hem gick jag ut oh bastade, skeet skönt! :D

imorgon får calle stå ska nog? in till skara och kanske jobba på kvällen.

godnatt, puss aee'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0