dagen ;*

helluu' (: dagen har varit jätte bra. först red jag Ymer mellan halv9 och 9 sen cardinal mellan halv10 och kvartöver10, skulle testa att rida med sporrar eftersom han inte riktigt vill gå skänkelvikning, men han blev ätte sur och hård i munnen och sen när jag tog av dom fick jag typ ingen kontakt med han ;o men sen i slutet gick det väl ganska bra :) då vet jag att jag inte ska rida med det mer iaf.. ;d

när jag hade ridit gick jag hem och duschade sen in till götene på typ handledarsamtal med Sara, gick väl bra. träffade även anna och anna där ;*<3 efter det åkte jag till skara och träffade Linnea och nora i typ 3 min? xd gick sen omkring och pratade med Andreas och satt vid djäkne (: hem och hjälpte till med att sätta staket en stund (:


bild från semestern i varberg förra året <3

nu ska jag sova godnatt ;**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0