22september,

helloj' har både varit en bra och dålig dag först skolan, helt okej.
jag och anna åkte till skara och käkade på rocco, mktmkt trevligt, dock var inte bordet så fräsct när vi hade käkat (a' och toalett handtaget åkte ur när jag va där inne så jag fick panik (y) sen gick vi runt i skara och lekte pundare. när anna åkte hem gick jag ut till uddetorp och träffade emelie och några barnisar, satt sen och väntade på pappa i typ 20min,
hem och nu blev jag sittande här alldeles för länge. ;/


....<3

bilden är gjord av andreas :)


nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra
men blir väl antagligen sängen

godnatt, puss aee'




Kommentarer
Postat av: Anonym

häääääääääääärligt:D



/AmandaVarDet

2009-09-25 @ 18:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0