19september09

hellu ;)) åkte ju ner till Hildasro i falköping idag vid 20över9, där vare typ öppethus och jag knarkade pinnbröd hela dagen (yy' sen åkte vi hem och jag gick till linnea, gick!<3 så jäkla gött att dom har flyttat nu :D

red tsm med linnea också, efter att jag hade ridit på banan i 20 min, mycket mysigt! var ute mellan halv6 och kvart i 7 (a' och calle ska tävla imorron :D så han kanske är som en normal snäll häst imorgon :D och han står inne inatt så han kommer samla på sig massa energi igen (yy)

ska upp 5 imorgon så dt är nog dags att gå och lägga sig nu,

TAGGA TILL TÄVLINGEN IMORGON!

film på min och calles tid tsm!
http://www.youtube.com/watch?v=5NwW9AAHtkQ

go'natt, puss aee'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0