18september :)

helluu' ( dagen har varit rätt bra, i skolan hade vi tre lektioner so,svenska och idrott, jag var faktiskt riktigt aktiv på idrotten :D

sen åkte jag och julia ut till stallet och red ut i skogen det gick förvånansvärt bra (: Cardinal var pigg som vanligt men idag var det mest 'snäll pigg' (; vågade tillomed 'rejsa' lite shiet vilken galopp han fick till då ;D heelt underbar.

och om någon vet nån häst som orkar med våra skogsturer kan väl den säga till? dom är gaaaaanska långa och rätt mke till konditionspass :D

när vi kom tillbaka hade ju calles plast på hovarna lossat så ena sömmen hade typ åkt ur och böjt sig, så fick gå bort till mia och fixa till det och sätta på ny plast.. jag och julia osm hade planerar att jag skulle följa med henne till lbn, men då blev det tydligen inte. ;p och det blev inte heller skara. :)

imorgon är det typ 4Hdagen så ska vara med och hjälpa till nere i falköping hela dagen, kul :D not! och på söndag är det tääävlling, 1m och 110 blir det, hoppas kombinationerna går bra som f*n!

haha söt bild eller vad säger ni? ;dd xd


nu ska jag sova, go'natt ;**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0