8/11

heloo' (: hoppning idag, gick kanon. ända till jag ramlade av ;o typ klämde högerbenet mellan bomarna så har en hård knöl på låret xd haha men sen gick det lite sådär så fick lägga ner men sen slutade vi på typ 115cm (:

red med ett rakr gummibett idag :)

snart ska jag sticka upp och mocka och antagligen ta in calle och byta fleece täcke under vintertäcket :)

och jag vill hitta på ngt nån dag, inte bara va hemma oh nörda... men men :)

slänger in en bild på paramore bara för att vi ska se dom om 22 dagar! :D<3





åhå,jag
längtar'
planer för nästa vecka, ridning skola oh shit.

måndag; i skolan är det nog en vanlig dag? ska lämna in uppdrags-pappret till sara, måååste skriva det nu idag... jag hade tänkt att rida ut men kom på att det kommer vara jätte mörkt när jag kommer hem så blir nog bommar och massamassa övergångar, måste börja med galoppövergångar snart med :P rider på det vanliga 2delade bettet
sen blir det antagligen plugg på engelskan och tyskan om jag orkar...

tisdag; också vanlig dag? med calle blir det ev. hoppning i ridhuset om mamma har tid att hjälpa mig. annars får vi se vad det blir (gummibettet). plugg inför yrkeslivsmässan..

onsdag; åker till de la gardie med klassen ska kolla på estet bild&form, media och omvårdnad kropp&hälsa. calle får kanske stå.. plugg till yrkeslivsmässan

torsdag; yrkeslivsmässa får se vad jag gör med hästapollen.

fredag; yrkeslivsmässa samma sak där, får se med cardinal.

lördag; göra iordning inför tävlingen, rida så att han blir trött :P

söndag; tävling på skåltorp 1m och 110 :D




/aee'








Kommentarer
Postat av: åkesson'

du ska va med mig också nån dag :D :D <33

2009-11-08 @ 18:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0