lördag 19december :)

hellu :D
vet inte ruiktigt varför jag inte har uppdaterat ;o dels så har jag onte haft en dator som fungerar som den ska = inga bilder = trååååkiga inlägg, och dels så har det varit mke i skolan oh så. ;/

uppdate om cardinal, allt flyter på bra, har testat att rida på pelham, vilket han inte gillade alls så det skiter vi i :)
 hoppade i ridhuset i lördags, hoppade typ en liten "bana" på 110cm (ridhuset är 16*35 inte så stort alltså) 
har ridit ganska mke med graman det senaste eftersom han håller på och sticker men i onsdags när jag hoppade märkte vi att han har börjat backa lite för mke, så ska inte rida med det så mke längre :)
 hoppade en 4-studds inne, låg väl på 60-75cm med ca 2,80m mellan :)

i torsdags skoddes han och vaccinerades och igår avmaskades han och idag red jag ut en liten sväng i snön  med dubblatäcken och jag hade overall ;G mycket snyggt måste jag säga ;) cardinal var helt knäpp ;p tur att han är så söt (a

puss/aee'


Kommentarer
Postat av: Mitt liv som hästnörd

Fin blogg du har! :)

2009-12-20 @ 17:46:51
URL: http://casey.webblogg.se/
Postat av: Lovisa :)

Såg kommentaren på min blogg av dig ang pelham.



Red du på en eller 2 tyglar?

För mig blev det jätte svårt att rida, han bara trippade runt och så fort jag tog i han blev han helt knäpp och galoppen va inte ens att tänka på! :o

2009-12-25 @ 11:07:23
URL: http://lbrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0