25/12

tjao :)
red inte i ridhuset igår, utan ute på ena gärdet, oh jääääävlar va br han gick :D jag var så otroligt lycklig när jag gick in tt jag hade kunnt strunt i alla julklappar, det var den bästa jag kunnat få! känslan när han trampade under sig som baraden i galoppen och att kunna rida på en 35m volt och minska och öka galoppen utan problem och minska volten och gå lite på raktspår utan att han stack eller dummade sig, åhh va härligt det var!

hade på gramanen som en liten säkerhet om han skulle få för sig något ;) och i början var han inte alls med på noterna ;p gick att trava kanske ett varv och sen gjorde han sina hoppostuddsgrejjer typ 10m sen gick han bra ett varv igen osv. ;)

detta har jag sagt ett antal gången nu den senaste veckan när jag har ridit i skogen, galopperat långt och varit allmänt lycklig när han har stuckit, för allt har gått så jääkla bra, det är tur att han är så söt!

bild från tidigt i höstas
§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0