veckan som gått ;***


tjaoo, vart lite dålig uppdatering, men har haft fullt upp i veckan, i måndags så skrittade jag cardinal i skogen i 35 minuter och då hade svullnaden nästan gått ner helt :) sen i tisdags när jag kom upp till stallet satt högerframsko med 2sömmar, så fick gå bort till mia och slå på den ordentligt, red lite på banan i skritt och trav och han va inte halt eller nått sånt :))), så i torsdags hoppade vi kombination och dt gick kanon, så det blev tävling :).

tävlingen igår; skulle hoppa 2st 110cm till första klassen skötte han sig kanon på framridningen och framhoppningen och inne på banan klantade jag mig lite så va råkade gå brevid 5an, och sen stannade han på 6a
, vi har haft lite problem med kombinationer men nu kände jag mig helt säker men han är jätte osäker och vågade väl inte riktigt, och sen 15meter innan så tvärvände han bara så jag åkte av, blev så jäkla besviken... men strök mig sen i andra eftersom jag inte ville gå in och pressa han när jag kändes så himla osäker..

någon som har tips för hur man kan få hästen att vilja ta i i kombinationer?



har även fått bilder från tibro, Fotade av Emmy Bergh, :)<3
<3

<3

<3

<3

<3

<3




shao :))

Kommentarer
Postat av: Wannabe Barbro!

Väldigt fina bilder :D <3

2009-08-30 @ 17:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0