lördagkväll/natt, söndagmorgon/dag

tennää' (: va hos wille igår kväll med anna oh david, julia va med ett tag<3 :) vi kollade på film till typ 2 och sen vaknade vi vid 8 eller nått,haha :P Vid 2 började jag och anna hem ;oo' sen i lbn gick vi och käkade pizza och tjocka som fan. jag gick hem till pappa och hämtade en cykel och började cykla hem i motvinden upptäckte även att däcken inte hade så bra med luft...

snart ska jag upp till stallet och rida tror jag, blir nog ut i skogen idag :) får väl se om jag överlever ;)


får bli en bild på min muslimsysten bara för att jag säknar henne nått så sjukt och inte kmr få träffa henne på 4 veckor :(


pussamanda'

Kommentarer
Postat av: Wille

kul att ett nytt inlägg kommit in :D en mkt trevlig kväll igår :D



Btw: ni börja gå hem runt 12 inte 2


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0