:)

shaa' jag överlevde ridturen (: blev lite längre än jag hade tänkt mig, men han tyckte det var så kul att få galoppera och jobba i skogen så jag kunde inte bara rida hem ;dd

imorron är det skola, inte alls pepp på det börjar 20i9 och slutar 20över3, och idrott typ kl9, känner verkligen inte för det, men sen på eftermiddagen ska jag och ida ha teater på elevensval, så det ska faktist bli lite spännande ((:

och ett megastooooort grattis till juliuspuliusskitkorv' som blev placerad på första tävlingen med färsen idag <3



anna                                      <3                     amanda
nu ska jag sova, gonatt ;**

Kommentarer
Postat av: IsaLovia

Hej syrran! Du e gla du som får gå i skola, ja har ju inte ens valt dagis ännu... vet inte om ja ska gå treårigt dagis med legoinriktning, eller om ja ska slå till me 2 årig docktecknisck... Va tycker du!?

Vet du att pappa spela teater när han va liten han me!? Inte för du e liten för du e ju min största syrra, men typ ålder mena jag. Så han tycker säkert de e kul att du spelar teater me! Du e dukti!

Va e förrexten en puliusskitkorv? Kan man grilla?

Aaahh men pussogurka på dej! Älskar dej!

2009-08-30 @ 23:22:31
URL: http://isalovisa.blogg.se/
Postat av: anniebanaaan ((;

ahahaha XD din syrra host pappa host e cool (y)

sjuuuuuuuukt fin bild på mig c; n00t :D sötan ;**

fina bilder på calleballe oxx' (((; <333

2009-08-31 @ 19:30:37
Postat av: juliaa :)

2009-09-02 @ 21:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0