31augusti09 :)

tjaoo ;d gick upp vid typ kvart över7 idag och duschade innan skolan ;o vem är duktig? ;) sen när jag skulle cykla upp till bussen märkte jag att det inte fanns nån luft i mammas cykes, så fick ta min isf, inte för tt den hade så jätte mycket mer luft men.. sen i skolan var det idrott första timmen, jag var nästan jätte duktig ;D sen var det bild och jag kan kommit på vad jag ska ha på min framsida, efter det so, lunch, språk ohc sen elevensval - teater, var väl lite sådär, men kan säkert bli bra sen :). Blev ingen ridning udag utan åkte bara upp till stallet och såg till han och gav mat. sen gick jag hem och lagade mat med bror - ris,kött och sås :), resten av dagen har jag suttit vid datorn och inte gjort något viktigt alls, eller jo, tränat på engelskan 30 ord ;o men jag kan alla utom 2 (a')

nu sitter jag och cepar på en låt, lyssna ; http://www.albinoblacksheep.com/flash/llama :D


fick bli en bild på linn bara för att hon är sjukt söt ;dd<3


nu ska jag sova, gonatt'/amanda





Kommentarer
Postat av: Isalovisa

fin bild på kusinen!Ahh sova gott nu då!

2009-08-31 @ 22:54:39
Postat av: Natalie

sv: tack så mkt :)

2009-08-31 @ 23:11:20
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0